دوستان عزیز . جای شما خالی . روز یک مرداد یک جشن حسابی برای پارک انیمه برگزار کردیم و ویژه برنامه های مختلفی داشتیم واسش .

یکی از این ویژه برنامه ها ، یک ویژه نامه از انیمگ بود . خب این ویژه نامه رو میتونید در ادامه دانلود کنید . راستی این رو هم بگم که این شماره ضمیمه سوباسایی هم داره که دوست گلمون فرشاد تهیه کرده و اون رو هم میتونین در ادامه دانلود کنین .

دانلود در ادامه مطلب

دانلود ویژه نامه انیمگ

دانلود ضمیمه این شماره

لطفا نظرات و پیشنهادات و انتقاداتون رو به ما بگین . خوشحال میشیم .

 Tags: , , , , ,

3 comments

  1. farshad گفت:

    سلام . خیلی ممنون امین جون شما لطف دارید . من که واقعا اون روز خیلی خوشحال بودم . کلی کاربر با مرام اونروز آنلاین شدند تا ۲ شب هم موندن . ویژه برنامه همه چیزش عالی بود . من که با عشق کار کردم همینطور شما و بقیه . از سایت کمیک و مانگا اول تشکر میکنم که تا به امروز پابرحا بوده و ما سعی میکنیم یه جورایی هوای اینجا رو هم داشته باشیم .

    دوستان گلی که میان به باشگاه کمیک و مانگا از اینکه این قسمت رو دانلود کنید خیلی متشکریم . چون با دانلود کردن و نظر گذاشتن اون ، همه کسانی که در این کار زحمت کشیدند رو خوشحال میکنید .

  2. usef گفت:

    من تازه واردم و امشب دانلودش کردم نخونده میگم دست همگی درد نکنه…………..

  3. امین گفت:

    دوستان با عرض معذرت . لینک دانلود رو اشتباهی گذاشته بودم و تازه به این موضوع پی بردم . شما در واقع یک شماره دیگه رو دانلود کرده بودین . از شما دوستان خواهشمندم دوباره دانلود کنید تا ویژه نامه رو ببینید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *