حماسه ی وینلند داستان وایکینگ های مبارز در قرن یازده میلادی است .

تروفین ( Thorfinn ) پسر بزرگترین واکینگ انگلستان است ، اما یک روز پدرش توسط مزدورانی به رهبری آسکلاد (Askeladd) در جنگ کشته میشه. تروفین قسم یاد میکنه تا انتقام پدرش رو بگیره ، بخاطر همین به عضویت گروه مزدوران آسکلاد در میاد تا بتونه به رهبر گروه نزدیک بشه و اون رو بکشه ….

نکته قابل توجه این مانگا طراحی خیره کننده و زیباش هست. جنگ ، خون و قتل چیزایی هستن که به وضوح توی این مانگا به صورت تقریبا واقعی حس میکنید و همین امر هم سبب شده که در درجه بندی سنی رده ی +۱۸ رو بگیره.

ژانر غالب این مانگا تاریخی هست و مانگاکا اون یعنی Makoto Yukimura برای طراحی این مانگا تا حالا چندین جایزه معتبر برده.

آغاز چاپ این مانگا از سال ۲۰۰۵ بود که تا الان ۶۹ قسمت ( چپتر ) از اون منتشر شده. انتشار این مانگا هنوز هم ادامه داره و مشتاقان می تونن هر ماه یک قسمت از این مانگا رو که در مجله Afternoon چاپ میشه بخونن و لذت ببرند.

همچنین یکی از دوستای خوبمون سعی داره که در آینده ای نزدیک این مانگا رو به پارسی برگردونه تا پارسی زبانان هم بتونن در لذت خواندن این مانگا شریک بشن.

برای دانلود جلد اول این مانگا به زبان پارسی به این لینک مراجعه کنید.

برای خوندن نسخه انگلیسی این مانگا به صورت بر خط می تونید به VINLAND SAGA مراجعه کنید و برای دانلود نسخه انگلیسی هم به تاپیک اختصاصی این مانگا در انجمن پارک انیمه برید .

 Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *