ماجراهای زاکومی - قسمت ششم

پ . ن : کیفیت پایین این دفعه بخاطر اینه که خود فیفا هم با سایز کوچیکتر و کیفیت کمتر منتشرش کرده بود. و منم خودم دستی بزرگتر و روتوشش کردم.

 Tags: , , , , , , , ,

7 comments

  1. خط و رنگ گفت:

    ” به روز بودن ” تان قابل تحسین است… همزمان با برگزاری جام جهانی ۲۰۱۰ ، ارائه کمیک استریپی در این زمینه… امیدوارم این روند ادامه داشته و موفق باشید…

  2. علی.ش گفت:

    حالا بیچاره مونده چرا شکل تخمش عوض شده! 😆

  3. zakumi گفت:

    من علاقه مندی زیادی به زاکومی دارم ودوست دارم به روند هروزتان ادامه دهید

  4. Genzo Wakabayashi گفت:

    ولی حیف که کمیک مثل انیمه نیست و ۱۰ ثانیه ای تموم میشه.شما هم موفق باشید که زحمت میکشین.انیمه ی زاکومی نیست؟در ضمن گفتین یه سری از فوتبالیست ها به نام فوتبالیست ها در راه کهکشان پیدا کردین.چه خبر از اون.راستی این باشگاه رو هم میخواین مثل سایت های پیشرفته تر کنین دیگه؟مثلا قابلیت دکمه ی سپاس و رای مثبت و بازی آنلاین و فروشگاه و امتیاز بندی و ….خوبه با این حال که هنوز کمتر از ۱۵ ماهه که اینجا رو تاسیس کردین الان وضع خوبی دارین.

    • Genzo Wakabayashi گفت:

      البته به جای انیمه باید مینوشتم انیمیشن. :mrgreen:

      • فرشاد گفت:

        یه توضیح هم من اضافه کنم
        انیمه همون کارتنه Cartoon که انیمیشن هم میگن چون جفتش عکس نقاشی متحرکه فقط انیمشن با عروسک هم میتونه باشه و سایز نقاشی شخصیت ها یا اون ادم پارچه ایها یا گچی ها یا آدم خطی ها { مثل کارتون کوتلاس } از انیمه { کارتون مثلا آنشرلی با موهای قرمز} که شخصیت های اون همیشه و بیشتر مواقع آدم با سایز بزرگ و چشم های بزرگ هستند متفاوته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *