Galactik Football اسم یک انیمیشن سریالی با داستان فوتبالی ساخت فرانسه ست که برای اولین بار سری اولش در سال ۲۰۰۷ از شبکه جِتیکس اروپا پخش شد .

بعد از استقبال فوق العاده از این انیمیشن ساخت سری دوم در انگلیس شروع شد و سری دوم در سال ۲۰۰۸ بلافاصله به روی آنتن رفت.

داستان این انیمیشن که شاید یکی از نقاط ضعفش باشه از ۱۹ سال قبل از داستان اصلی شروع میشه . از جایی که تیم سایه ها با تیم سیاره آکیلیان مسابقه داره . تیم آکیلیان صاحب یک ضربه ایستگاهی میشه . Aarch با یک ضربه قدرتمند توپ رو روانه دروازه میکنه  ولی دروازه بان تیم سایه ها به راحتی جلوی توپ رو میگیره . اما قدرت و موج توپ باعث انفجار یخ های دور ورزشگاه یخی بشه و با تکه شدن یخ ها شاهد بهمن توی ورزشگاه هستیم .

بعد تصویر قطع میشه و ۱۵ سال جلوتر میریم Aarch و دوستاش برای اولین بار وارد مقر تیم آکیلیان میشن و تصمیم میگیرن این تیم رو برنده جام بین کهکشانی بکنن و …

 

چیزی که اول از همه جلب توجه میکنه گرافیک خوب این مجموعه هست ( از لحاظ فنی نه بصری ) حرکات توپ ، بازیکن ها و محیط به طور قابل باوری شبیه سازی شدن و مثل مجموعه های فوتبالی دیگه ( مثل فوتبالیستها ) فاصله ها و حرکات تخیلی نیستن .

مجموعه صدا گذاری خوبی هم داره و به نوبه خودش از هنرمندای مطرح هم برای دوبله فرانسوی و هم برای دوبله انگلیسی استفاده شده.

مورد دیگری که این انیمیشن رو جذاب میکنه استفاده از مدلینگ انیمه برای طراحی این کارِ. سازندگان با هنرمندی زیادی سبک انیمیشن غربی رو با سبک انیمه ژاپنی مخلوط کردن و انصافا هم توی این کار موفق بودن .

در کل به همه دیدن این  انیمیشن رو پیشنهاد میکنم و امیدوارم به کسی تون به عنوان فوتبالیستها در فضا قالب نکنن :mrgreen:

سایت رسمی انیمیشن

لینک دانلود هر ۲ سری با فرمت MKV و حجم هر قسمت ۶۰ مگ

http://tinypaste.com/35be5/fullscreen.php?hash=627c341a92a0dcfbdf2f2302fe1bd9a7&toolbar=true&linenum=false [more]

 Tags: , , , , , , , , , , ,

92 comments

  1. sara گفت:

    دوس دارم فعالیت کنم

  2. misugi گفت:

    من که همچین کارتونی رویادم نمیاد

     

  3. taro misaki گفت:

    هادی من ۱۳۸۲ به دنیا اومدم

    سنم از نظر سن تو خیلی کمه

  4. رضا گفت:

    لینک خرابه

    درستش کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *