نام: هاتاکه کاکاشی (Hatake Kakashi)
کشور: کشور آتش – شهر پنهان برگ (Hidden Leaf Village)
سن: ۲۷
قد: ۱۸۱ سانتیمتر
وزن: ۶۷٫۵ کیلوگرم
تاریخ تولد: ۱۵سپتامبر
گروه خونی: O
اولین مشاهده: مانگا: فصل ۰۰۳ – انیمه قسمت : ۰۰۳

http://cmc.animpark.net/wp-content/uploads/2010/01/naruto-kakashi_1193093714.jpg

لیست قدرت ها و خصوصیات تکنیکیش بر اساس دیتابوک ۳:

نینجوتسو

تایجوتسو(مبارزه تن بتن) =۴

اینتلیجنس(هوش)=۵

گنجوتسو(تکنیک های توهمی)=۴٫۵

تکنیک های مهر کردن = ۵

سرعت =۴٫۵

استرنج=۳٫۵

استامینا

مجموع =۳۴٫۵

هاتاکه کاکاشی

کاکاشی هاتاکه پسر سوکومو هاتاکه((نیش سفید کونوها ))است. رییس گروه هفت که شامل ناروتو و ساکورا و ساسوکه میشد و تعلیم دیده شده توسط هوکاگه چهارم هست. پدرش یعنی سوکومه به یک ماموریت خیلی مهم فرستاده شد که در موقعیتی بسیار حساس به جای به اتمام رساندن ماموریت به نجات جان دوستانش پرداخت . پس از بازگشت از ماموریت بسیار مورد انتقاد اعضای قبیله قرار گرفت تا جاییکه مجبور به خودکشی شد. او یکی از اعضای قدرتمند قبیله بود. کاکاشی به خاطر مسائلی که برای پدرش به وجود اومد بسیار قانونمند بود و برای هدفی که منجر به فرستادن او به ماموریت ها میشد ارزش بسیار زیادی قائل میشد و در راه اجرای هدف حاضر نبود حتی در ازای جان دوستانش به حاشیه بپردازد.

http://cmc.animpark.net/wp-content/uploads/2010/01/All20Rin,Yondaine,ObitoUchiwa,Kakashi.jpg

تا اینکه در ماموریتی که همراه میناتو ,هوکاگه چهارم و اوبیتو اوچیها و رین در حال انجامش بود اتفاقاتی برای رین افتاد که اوبیتو پیشنهاد نجات رین از دردسری که گرفتارش شده بود را داد ولی کاکاشی آن را نپذیرفت و سرپیچی از قوانین حتی به قیمت جان هم گروه خود را آشغال بودن خواند ولی اوبیتو با او مشاجره کرد و کسی را که برای جان دوستانش ارزش قائل نشود را از آشغال پست تر دانسته و به او گفت که پدرش نیش سفید یک قهرمان بزرگ بوده است.
کاکاشی از ان لحظه تغییر عقیده داد و به همراه اوبیتو برای نجات جان رین اقدام کردند ولی پس از رهایی رین ,اوبیتو برای نجات جان کاکاشی و و رین جان خود را فدا کرد و با هل دادن انها خود زیر سنگی که ریزش کرده بود قرار گرفت.اوبیتو اخرین هدیه ی خود را به کاکاشی که یک چشمش را از دست داده بود داد. او در اخرین لحظات عمرش از رین خواست که چشم سالمش را به یکی از چشم های کاکاشی پیوند بزند.
کاکاشی از ان پس هر روز به دیدن اوبیتو بر سر مزارش میرود. به همین دلیل همیشه بر سر قرارهایش دیر حاضر میشود.
و کاکاشی تنها کسی بود که بدون عضو بودن در قبیله اوچیها دارای چشم شارینگان شد.
به حق که او از چشم خود به نحو احسن استفاده کرد و با تمرینات خود انرا به درجه مانگیکیو شارینگان رساند. ولی به علت مشکل چاکرا فقط در هنگام استفاده روبند انرا بر میدارد .کاکاشی همیشه یک نقاب روی دهانش دارد که تا به حال کسی او را بدون آن ندیده. او به قدری به پدرش شبیه بود که زمانی که برای مسئله گم شدن گارا به نزد دهکده شن رفتند در دیدار با چیوباساما((باساما به معنی مادربزرگ))او به کاکاشی به اشتباه حمله کرد((به علت کشته شدن فرزند و همسر فرزندش به دست نیش سفید در جنگ)).
او در کپی کردن فن ها بسیار ماهر بوده و معروف است که تا به حال بیش از هزار جوتسو را کپی کرده.به همین دلیل به کپی نینجا مشهور شده است. یکی از تکنیک های جالب او این است که میتواند طرف مقابل را به یک دایمنشن((فضای دیگر))بفرستد تکنیکی که باعث از دست رفتن دست های دیدارا شد و همچنین وقتی که او میخواست با خودکشی در لحظه ی اخر همه را با خود بکشد این کاکاشی بود که او را در هنگام انفجار به یک دایمنشن دیگر فرستاد این تکنیک به نوعی دزدیدن سایه ها هم معروف است. او همچنین می‌تواند حرکتهای بعدی دشمنش را با چشم چپش پیش‌بینی کند. به غیر از شارینگان، او از تکنیک قوی بنام چیدوری-رایکیری استفاده می‌کند. با این تکنیک، کاکاشی میتواند به راحتی هرچیزی را از سنگ گرفته تا گوشت بدن انسان را سوراخ کند.

گالری عکس های هاتاکه کاکاشی

با تشکر از دوست عزیز itachi که زحمت این مطلب رو کشیدن.

 Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

8 comments

  1. Tsubasa گفت:

    قشنگ بود…ناروتو رو هم بذارین 🙂

  2. Tsubasa گفت:

    بچه ها ایتاچی مشکل داره؟منظورم اینه که چرا یهو زده همه قبیله رو از دم تیغ گذرونده؟خیلی ترسناک میزنه،البته داشتن چشم شارینگان ترسناک نیست وگرنه باید کاکاشی هم ترسناک می شد.ایتاچی نقش منفیه؟

    • رضا گفت:

      یه جورایی میشه گفت آره . نقش منفی رو به دوش میکشه 😀

      • Tsubasa گفت:

        مشکلش چیه؟

        • رضا گفت:

          خوب نمیشه گفت که . اینطوری داستان لو میره . یکم دعا کنید من مشکلاتم حل بشه . سعی میکنم کاری کنم که همه ی دوستان بتونن کامل این انیمه رو ببینن

          • محمدرضا گفت:

            فکنم بهتر باشه قبل از گفتن داستان، یه اسپویل یا خطر لوث شدن یا غیره ذلک بنویسین که ملت نخونن.
            تشکر :d

          • محمدرضا گفت:

            خب، نه! توی معرفی شخصیت بالأخره داستان باید گفته بشه.
            توی نظراتش هم همینطور.
            فکنم من و هر کس دیگه ای که داستان رو نخوندیم، نباید این پست‌ها رو بخونیم. :d
            نمیدونم! بهرحال شما صلاح مملکتتون رو بهتر میدونید!

            ممنون.

          • رضا گفت:

            نه خوب . مطمئن باش داستان ناروتو اینقدر پیچیده تر هست که حتی این معرفی کوچک ترین ذره از لذت دیدنش رو کم نمیکنه یا باعث لوث شدن داستان نمیشه .
            این ها هم خیلی هاشون از روی کتاب هایی هست که خود نویسنده داستان برای معرفی شخصیت ها نوشته . اون که دیگه نمیاد مشتری هاش رو بپرونه laugh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *