نام: Carlos Santana
لقب: پسر خدای فوتبال
تیمها: فلامنگو، والنسیا (اسپانیا) ، بارا چیکز، تیم ملی برزیل

carlos

او یکی از بهترین بازیکنان برزیلی و رقیب اصلی بین المللی سوباساست، بعد از مرگ والدینش، او تمرینات سختی را تحت نظر پدرخوانده اش بارا (مربی فلامنگو) می بینه تا اینکه به ماشین فوتبال تبدیل میشه؛ بردن هدف اصلی و نیروی محرکه اش هست ولی بعد از برد هیچ احساسی نداره، درست مثل یک ماشین. عادت داره توی هر بازی هت تریک کنه . او کاپیتان تیمهای فلامنگوی بزریل و تیم ملی کشورش هم هست. اولین بار در تیم والنسیا با سوباسا روبرو میشه و بعدش هم در فینال جام جهانی جوانان.

 

Carlos Santana

 

شمارۀ ۱۱ تیم ملی فوتبال برزیل رو می پوشه، بعد از باخت ۴-۳ در مقابل سوبایی که به بزریل رفته، او دوباره روحیۀ انانیش رو پیدا می کنه، می فهمه که فامیلش بارا نیست و سانتانا هست و مادرش ناپدید شده
او و سوبا در فینال جام جهانی دوباره روبروی هم قرار میگیرن و با هت تریک سوبا و فداکاری ایشی ۲-۳ می بازن ولی این باخت، پیروزی ای رو هم برای او داره؛ برادر بازیکن تازه وارد برزیلی Natureza (که فقط یه نیمه توی فینال بازی میکنه) مادرش رو پیدا می کنه. بعلاوه او آقای گل اون دوره از رقابتها میشه
شوتش خیلی سریعه و یه دریبل مخصوص داره

 

کاپیتان برزیل

 Tags: , , , , , , , , ,

9 comments

  1. نازنین گفت:

    ببخشید من نمیتونم عکس اولی رو ببینم.چیکار کنم؟

  2. KenWakashimazu گفت:

    سلام

    خیلی عجیبه که بالأخره یه‌نفر غیر از سوباسا آقای گل می‌شه.
    تشکر

  3. نازنین گفت:

    این کارلوس سانتانا یه جا چشاش طوسیه،یه جا سبزه،یه جا هم عسلیه.بالاخره چشاش چه رنگیه؟نکنه لنز میزاره؟اینجوریشو دیگه ندیده بودیم.

  4. KenWakashimazu گفت:

    چرا هیچ‌کس توی فوروم چیزی نمی‌گه :d ؟

  5. یلدا گفت:

    نزدیک بود گریم بگیره به حال این سانتانای بیچاره ! پسر خوبیه . سوبا انگشت کوچیکه شم نمیشه . درسته که به پای کاکرو نمیرسه ولی مثل اون رنج کشیدس.

  6. misugi گفت:

    یاد کارلوس کیروش افتادم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *