دنیای وارکرافت جلد 11

قهرمانان ما به همراه پادشاه مگنی وارد آیرن‌فورج می‌شوند. والیرا خنجری جادویی را در دست یک انسان می‌بیند و متوجه می‌شود که قصد کشتن لوگوش را دارد. از عقب به انسان حمله می‌کند و معلوم می‌شود که او در واقع یک اژدهای سیاه است اژدها بعد درگیری مختصر فرار می‌کند. پادشاه مگنی خبردار می‌شود که مارشال ویندسور به اسارت دورف‌های دارک‌آیرنز در آمده است. ویندسور مشکوک بوده که یک اژدها در وقایع اخیر دست دارد و برای تحقیق رفته بود. قهرمانان ما تصمیم می‌گیرند که این بار با عملیات کماندویی اسیر را آزاد کنند! والیرا برخلاف میلش در یک برج زندانی می‌شود تا اعتیادش به انرژی جادویی برطرف شود. لوگوش و برول با راهنمایی تارگاس راه خود را به اعماق بلک‌راک پیدا می‌کنند و ویندسور را نجات می‌دهند. و در این بین، کلی هم دورف دارک‌آیرنز می‌کشند. اکنون هویت اژدها را می‌دانند و لوگوش آماده است که به استورم‌ویند برود. والیرا نیز بهبود یافته است.

در استورم‌ویند، پادشاه واریان و آندوین برای سواری رفته‌اند. لب دره، یک سنگ باعث رمیدن و سر خوردن اسب آندوین می‌شود. واریان مانع از سقوط آندوین به دره می‌شود (نقشه کاترینا شکست می‌خورد).

دانلود جلد یازدهم دنیای وارکرافت به زبان انگلیسی

فید : برای آگاهی از مطالب جدید باشگاه  به رایگان عضو فید باشگاه بشوید .

 Tags: , , ,

4 comments

  1. ناشناس گفت:

    سلام، با تشکر از زحماتتون می‌خواستم بگم به نظر من بهتره یه هفته فوتبالیست‌ها رو بذارید یه هفته وارکرافت رو، بازم از زحماتتون تشکر می‌کنم.

  2. تاکشي گفت:

    من که نمی‌دونم اون ۲۶ نفری که طرفدار وارکرافت هستند کجان!؟ با این که فوتبالیست‌ها فقط ۶ رأی آورده ولی تمام بحث‌ها در مورد فوتبالیست‌هاست. (ناگفته نمونه من خودم هم طرفدار فوتبالیست‌ها هستم.)
    در ضمن اگه قرار نیست مانگای فوتبالیست‌ها رو ادامه بدید لااقل لینک زبان انگلیسی فصل‌ها رو بذارید، با تشکر.

    • Carrow گفت:

      قرار هست ادامه بدیم laugh ولی خوب الان کسی نیست که تصاویر رو ویرایش کنه فصل هایی هم که خودم آماده داشتم ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ روی هاردی بودن که سوختن sad ولی مطمئن باشین هم فوتبالیستها ادامه پیدا می کنه هم وارکرافت رو ادامه میدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *