Hinata Hyuga

هیناتا هیوگا

در ناروتو ۱
سن : ۱۲
طبقه : گنین
اولین بار در مانگا : قسمت ۳۴
اولین بار در انیمه : قسمت ۱

اسم هیناتا به معنی محدوده نورانی هست.

hinata

هیناتا در ۱۲ سالگی گنین شد
هیناتا متولد ۲۷ دسامبر هست او عضو خاندان هیوگاست که جزقدیمی ترین خاندان های داستان ناروتو به شمار میره خصوصیت منحصر به فرد این خاندان برمیگرده به قدرت چشم های اونا که در حالت بیاکوگان قابلیت های فوق العاده ای داره لازمه که درباره ی خاندان هیوگا کمی توضیح بدم چون بعدا بهش احتیاج داریم …….

هیناتا

خاندان هیوگا به دو شاخه اصلی و فرعی تقسیم میشه که اعضای شاخه اصلی مثل خاندان سلطنتی هستند ولی اعضای شاخه فرعی از اهمیت کمی در قبیله برخوردارن و فقط نقش محافظ و اجرا کننده ی دستورات شاخه اصلی را دارند که با استفاده از یک جوتسو نفرینی بر روی اعضای فرعی قرار داده شده که روی پیشانیشان علامت ضربدری قرار میگیره و با این نفرین اعضای شاخه اصلی قادر به کنترل تمام اعضای فرعی میشن .
پدر هیناتا و نجی برادر دوقلو بودند که پدر هیناتا چند ثانیه زودتر دنیا میاد و بر عکس پدر نجی جز گروه اصلی میشه و بعد ها هم به سمت رییس قبیله میرسه وقتی هیناتا کوچیکه یه دزد از قبیله ی صخره به قبیله وارد میشه و قصد دزدیدن هیناتا رو داره اون میخواد هیناتا رو بدزده تا قبیله اش راز بیاکوگان رو کشف کنه ولی در وسط راه پدر هیناتا میرسه و دزده رو میکشه .
افراد قبیله صخره به خونخواهی اون عضوشون خواستار قربانی کردن پدر هیناتا میشن پدر نجی میگه که چون تو رییسی بزار من برم ولی اون قبول نمیکنه
که پدر نجی اونو بیهوش میکنه و خودش به جاش میره و در حقیقت خودشو فدا میکنه برای همینه که نجی اوایل از هیناتا بدش میومد ولی وقتی جریان واقعی رو فهمید اون احساس تنفر جای خودشو به عشق داد و از طرفی خود هیناتا هم عاشق ناروتوه که یک مثلث عشقی رو پدید آورده .
البته ناروتو از این قضیه با خبر نیست و سرخ و سفید شدن هیناتا را به منزله عجیب بودنش میدونه
ناروتو نقش اساسی در تغییر شخصیت بدون اعتماد به نفس هیناتا داره و هیناتا برای اینکه خودشو به ناروتو نشون بده دائم داره تلاش میکنه که توی تمریناش موفق به اختراع حرکت Shugohakke Rokujūyon Shō شد که مخلوطی از تکنیک های قدرتمند خاندان هیوگاست.
با این حرکت اون میتونه تیغه هایی از چاکرا بسازه تا اونا رو برای دفاع ( البته در محدوده دیدرس ِ چشمش ، بیاکوگان) استفاده کنه.و به خاطر سرعت این تیغه ها ، هیناتا میتونه از اونا هم برای دفاع و هم برای حمله استفاده کنه.
هیناتا عضو گروه هشت و هم گروه با کیبا و شینو هست که سرپرستی گروه هم با کورنای هست.

فید : برای آگاهی از مطالب جدید باشگاه  به رایگان عضو فید باشگاه بشوید .

 Tags: , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *